2010. december 12., vasárnap

Dedikálás

Voltam tegnap a budapesti dedikáláson, kíváncsi voltam, mennyi ember megy el rá, meg bevallom arra is, mégis milyen az a közönség, aki hajlandó nyolcezer forintot áldozni egy ilyen könyvért.
Igen szép sor alakult ki, vártunk, mint a kisgyerekek a Télapóra, szép hosszú sorban, ami végülis kb 80 perc álldogálást jelentett a könyvesboltban. Olyan focihangulat volt, mármint ami a türelmet illeti, nyoma sem volt bármi idegességnek vagy türelmetlenségnek, szépen lassan lépegettünk előre mint a birodalmi lépegetők a sorban, ami mint egy rossz lakodalmi vonatozás kígyózott végig emeleteken keresztül az áruházban. Az emeleti kávézó idióta kiszolgálói legalább közben szórakoztatták a nagyérdeműt, amíg vártuk a magunk 2 percét.
Szóval szép sokan voltunk. Ami meglepő volt, az a nemek aránya: nagyon sok nő állt a sorban, anyukák, barátnők vegyesen (már amit nagyjából el lehet képzelni a korok alapján), gondolom megy karácsonyi ajándéknak a fa alá a barátnak, gyereknek, sógornak (ilyen is lesz, elcsíptem mint megjegyzést a hölgytől).

Gondolkoztam azon, hogy csinálok egy képet a sorról, de végülis lemondtam róla, nehogy valakinek lelőjjem az ünnepi meglepetését, maradjon meg titokban az, hogy anya/apa itt járt. A srácok kicsit fáradtak voltak, nem csoda, sok emberrel kellett beszélni, jópofizni, de azt hiszem ott belül biztos örültek annak, hogy ekkora sor vár rájuk és van (?) igény az ilyen jellegű könyvekre is. Talán még egy dedikálás bele fog férni ünnepek előtt, ha van rá igény Pesten.

Gyors szót váltottunk Ricsivel a Chiefsről, mint aki ma megmutathatja mit tudnak Rivers-ék ellen, és már jöttem is el.

Ha te is akarsz egy könyvet, akkor nincs más dolgod, mint tippelj te is a mai meccsre ( San Diego Chargers- Kansas City Chiefs) a Tippjátékunkban!

Játékleírásért klikk ide

1 megjegyzés: