2010. április 9., péntek

Politika

Na csak megtalálta a focit a politika, azaz pontosabban csak felhasználta a saját céljaira mint reklámot.

Hogy ki (melyik párt), igazából azt hiszem mellékes, de nekem elég ambivalens érzéseim vannak vele: használja bárki is kampánycélra ezt a sportot. Teljesen mindegy ki használja fel, vagy kinek jut eszébe a történet, mellékes. Miskolcon mégis sikerült, érdekesek az elképzelések a fociról :)

(Annyiban viszont pozitív a dolog, hogy látnak benne olyan értéket, amellyel megszólítani lehet tömegeket vagy tud (a foci) valami értéket szimbolizálni)

Videó: 3:00 - kb 4:15-ig

">

Neked vannak ambivalens érzéseid ha így használják a focinak az imidzsét?

(Figyelem: minden politikai kommentet, pro és kontra valamelyik párt mellett/ellen törölni fogok)

3 megjegyzés:

  1. Hányadék....nem bírtam végignézni, még jó, hogy véletlenül pont belekattintottam az érdekes részbe.
    Hááát...az önkormányzati támogatásnak megvan az ára.....a gond az, hogy esetleg ősszel a váltás után a csapat lesz az egyik közellenség. Megéri???
    Jobb ebből kimaradni....

    VálaszTörlés
  2. Nem hiszem (hmmm mondjuk azt hogy biztos vagyok benne) hogy ez egyeztetve lett. A lényeg az szerintem, hogy olyan új tényező jelent meg idehaza ami eddig elég ritka volt: mégpedig az hogy amerikai focival is el lehet adni (lehet kihangsúlyozni) bizonyos dolgokat, értékeket: eddig volt klipp, azóta meg nagy szünet. Hogy épp a politikai marketing ismerte ezt fel, az nem szerencsés, mindenesetre úgy tűnik hogy a marketingszakértők értékelik annyira a focit (legalább ismertségben), hogy felépítsenek köré egy imidzset.
    Ennyi előny van mondjuk a baseball-hoz képest :) Bár azt is elképzeltem, hogy az ilyen plakátokon mondjuk sisak helyett egy baseballütő van :)

    VálaszTörlés
  3. Ez teljességgel a miskolci csapat hozzájárulása és jóváhagyása nélkül készült. Az nfl.hu-s fórumon is írtam, h nekünk ehhez semmi közünk.
    Akkor se tudnám megérteni ezt a fajta "politikus" gondolkozást, ha annyit kapnánk az önkormányzattól, mint az európai focis hülyegyerekek. Fossák bele a zsetont, ráadásul évről évre szarabb eredményt érnek el.
    Valóban úgy tűnik, hogy a jobb eredményt elérő csapattal lehet reklámozni bármit is...:(

    VálaszTörlés